It´s only one person like you

hejsan

nu har man precis kollat på film med syrran. Hon ligger nu kvar och sover i soffan haha sötnows. Hon är så söt! Hon sa till säg själv att hon skulle orka se alla avsnitten men hon somnade =). Nu ska jag väll också gå och lägga mig eller något, för jag känner mig sjukt trött. undra varför? Jag är aldrig trött, jag är alltid uppe sent men på senaste tiden så ahr inte min kropp orkat det. När jag kommer hem från träningarna så däckar jag frammför tvn och nu på helgen så däckar jag också frammför tv eller filmen. Det går inte att låta bli att vara trött. Att sova är nog en av dem met underbaraste sakerna som jag vet i hela mitt liv. Det är så skönt att få sova och vara i sin egen lilla värld och bara tänka :D. Jag brukar ofta drömma när jag sover. Med det mennar jag att ibland så behöver man inte ah drömmt något, men jag drömmer ofta om händelser jag har gjort, eller om personer jag gillar/ogilalr och såvidare. Jag minns också väldigt ofta vad jag ahr drömmt :D. Jag har ett kort tids minne när det gäller saker jag ahr gjort den senaste tiden. Som om någon frågar mig vad jag gjorde efter att jag åt frukost, så minns jag oftast inte det. Men sen så har jag ett långtidsminne var det gäller händelser eller saker jag har upplevt ;). nu ska jag rensa lite bilder från min Kamera och fixa lite. Sen blir det sängen för mig =).
Här kommer bilderna från romme :D

pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0