my body broke up with me.

hellue

har ej skrivit på ett atg för har evrkligen inte haft tid. I onsdags så ahde vi ju prov och det gick väll sådär. Fick G istället för VG men blev iallafall inte underkänd, det är välld et som räknas? Det tycker jag för underkönd suger men G är iallfall något. Men nästa vecka så har jag so prov och då Jävlar så ska man få VG på det. Om jag får VG på detta prov så kanske jag slipper göra prov senare igen i so, och det vill man verkligen. nu måste jag verkligen börja skärpa mig i skolan,. ligger efter och orkar inte alltid jobba. Idag jobbade jag på skit bra tyckte jag faktiskt, har kommit på att jag inte kan jobba med det umgänget jag sitter med. Tyvär tjejor jag älskar er verkligen  och det är inget illa menat mot er men måste jobba. Nu förtiden så hänger inte min kropp med överallt. Det känns som jag sover för att sova äter för att äta och bara är för att vara. Det känns som om jag går i en kvick sand och kommer ingenstans fast jag kämpar hur mycket som helst.  Min kropp det känns som om den inte hänger med längre för varje fredag då är jag hur trött som helst, har ont i hela kroppen (mest axlarna) och jag vill bara sova. Jag måste sköta skolan, vara med vänner och sen träna. Jag hinner inte med allt som jag vill göra. Skulle vilja stoppa tiden, då skulle jag kunna vila träna och hinna med skolan. Men det går ej, så nu jävlar måste jag börja ta vara på mig själv och bry mig lite mer om mig själv än alla andra. Detta år ska fan bli det bästa och det ska ingen få förstöra för mig inte änns jag själv :D

Puss


Kommentarer
Postat av: bella

Du är inte ensam om att va as trött i slutet av veckan, det brukar jag också va.. xD<3

2010-02-19 @ 23:37:58
URL: http://bellaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0