PMS and loths of other things...

hejsan

Nu sitter man här hemma vid datan ska väll kolla runt på lite bloggar och sen ta upp skolböckerna och Plugga igen. Jag tycker jag har pluggat väldigt myckert på sistonde en applådd för det =)
haha ja är helt röd prickig i ansiktet :( Ser ut som typ porrmaskar i fejset och det är för att jag ahr varit för mycket i hallen. Fy på mig haha xD men det är sådan äcklig luft i hallen så allt blir bläigt. JA träningen gick helt åt helvete rent sagt. Eller jag lyckades nästan stå i min 1½ skruv men  är så svårt :P haha xD. tumblingen och styrkan segade jag mig igenom, att ha illamående pga pms och sedan konsentrera sig på att köra. Det går inte ihop i mitt huvud.  men ja det kan inte alltid gå tipp topp. Men på lördag haha x) så jävlar kör vi.
Juste min syrra fyller år imorgon glömm ej att gratta henne.

puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha Mickis!!PORRmaskar?!hahahahahahah

2010-02-26 @ 19:00:18
Postat av: Mickis <333

sluta mobba mig :D <33

2010-02-26 @ 22:40:22
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0