sjuk!!

hellue nu har man äntligen pallrat säg upp för soffan, upp i duchen. Har legat i den där jävla soffan hela dagen =). Har svettats mått illa  huvudet har kännt som det ska explodera, har varit helt snurrig och lite mer. Vakande vid fyra imorse hade feber :( Det är inte kul. Sen vid halv sex så vaknade man och fick panik = spy. usch jag hatar att spy typ det värsta jag vet. Sa igår till min kompis att jag inte hade spytt på typ 3 år, självklart så gör man det dan efter. Typiskt min otur!! När jag är sjuk så har jag ingen apptit.  Under dagen så har jag druckit 3 glas vatten, nu på kvällen så har jag ätit en banan och druckit blåbärssoppa. Ska gå ner och dricka cola nu xD Det är gott och snällt mot magen. Hoppas att man mår bättre imorgon så man kan gå till skolan på torsdag. Ska till romme på  fredag och sen på party. Sen lördag ska man träna själv och tjejerna. Får se hur denna vecka slutar

Puss


Kommentarer
Postat av: ellinor

sv: tack :) Haha aa, det är gott. ;)

Krya på dig! :)<3

2010-02-09 @ 20:27:11
URL: http://ellinorsays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0