skor =)

jag älskar skor. måste köpa nya viter skor :D Ska typ köpa uggs eller några boots det blir väll i helgen eller nästa vecka. Men det måste verkligen göras :D

Här kommer lite bilder på skor som jag gillar/ vill ha :D




Joanna SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM
svarta typ uggs från nelly för 199 :)


All Star Specialty Hi SEK 699, Converse - NELLY.COM
rosa nästan coverse från nelly 699 kronor

Jea SEK 1999, Friis&Co - NELLY.COM
omg I love the love them :D
från nelly för 1999kronor

Open Shoe SEK 399, Stockholm Design Group - NELLY.COM
så snygga :D Nelly.com för 399kronor

http://www.skokanonen.se/images/products/100040_stor.jpg
skokanonen för 150 =)


http://www.skokanonen.se/images/products/100022_stor.jpg
skokanonen 250 :p

Tror jag ska köpa dem där uggsen eller några andar eller både och :D kostar ändå bara 200 :D
ska spara till riktigt snygga sommarskor sen :D

Drum Clutch SEK 499, Friis&Co - NELLY.COM
gillar denna väska från nelly för 500


Balmas Small Bag SEK 399, Friis&Co - NELLY.COM
tänk den här väskan från nelly för 400 till mitt skärp. så coolt :D



ska nog gå och lägga mig och läsa eller något nu =)

hörs imorgon


puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0