sportlov

imorgon är det första dagen på sportlovet.
Eller igentligen kan man räkna ifrån lördags, men nää imorgon så börjar det på rikigt :D.
Vad ska alla hitta på då? Själv så ska man väll bara slappa chilla vara med kompisar och at det almänt lungt.
Får se om jag kan ta det lungt så sprallig som jag är :D. jag tror att enda gången som jag är lungn är när jag är trött och när jag sover. på hela nästa vecka så ska vi inte ha en enda träning. Det är väldigt skönt emn också tråkigt, för nu när man har ställt sin 1½ skruv så vill man ju försöka sig på dubbel skruv och försöka stå mer i den :D
Imorgon så ska jag vara med sötisen Hannah :p Vi kommer nog ha det najs får man hoppas. Tror att jag ska sitta lite mer vid datan och sen slagga :D. Varför är jag typ jämt trött? Det är inte bra men det är en gåta :p

puss


Kommentarer
Postat av: Nathalie

kika gärna in på min veckas blogg skulle vara jättesnällt ;)

Grym blogg!

2010-02-28 @ 23:14:23
URL: http://allasbejjbi.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv; Ingen fara kan förklara ;)

Veckans blogg är ett sett att få mer läsare.

Genom att skriva att du är med så vet jag det.

På lördag så lottar jag då ut 10 finalister till veckans blogg.

Om du blir utvald skriver jag till dej om du inte blir det skriver jag inte.

Men om du blir utvald ska du då gå in på dina vänners och andra bloggarnas blogg och säga till dom ska rösta på dej.

Och om du ahr fått flest röster då blir du veckas blogg.

Då blir du länkad i 1 vecka ;)

Förstår du?

2010-02-28 @ 23:28:46
URL: http://allasbejjbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0