film

hejsan
Ja idag så har man leggat i soffan och sängen  nästan hela dagen. Jag  är hur trött som helst och vet inte alls varför :P. Jag har kollat på gammla gympafilmer när jag är pytteliten, har också kollat på ronja rövardotter och Emil filmerna. Jag gillar astrid Lindgrens filmer. Dem är väldigt fantasifulla och och roliga. Vi var också  med Tarzan = min hund, på vetrinären och kollade på hans sår. han var helt galen där inne av alla lukter, nosade runt överallt och gnällde. Ja imorgon så blir det AVATAR!!!
Yees jag har tänkt hela lovet att jag ska gå och se den så blir det imorgon :D
Ska åka till heron med syrran, mamma,syrrans kompis och hannah :D:D:D. Så ska jag och hannah bejb!, se den då ska typ mamma och dem se alvin och gänget 2. Vi får hoppas att jag klarar att sitta still i 2 timmar och  30 minuter :S  Men det blir nog najs.
Ska fixa lite bilder på datan och ladda ner lite olika  programm, så vi hörs nog senare.

hannahs fina omgjorda bild på oss :D

jag är djävulen :D

<333

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A - bloggen är värd att läsa! ♥

SV; Nja, så duktig var jag inte haha ;)

Du är nog jätteduktig!



Vi såg Old dogs och den var jättebra :D



Kram. ♥

2010-01-06 @ 00:11:21
URL: http://kevees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0