Hemstudiedag

Godkväll på er alla :D
Ja idag så har man haft hemstudiedag hela dagen, plus att man har det imorgon också!. SÅ vad har man gjort idag då? Försökt pluggat svenska, men det gick åt H******. Ja sen så nu på kvällen  har man pluggat lite spanska (stolt) haha. Sen så ahr man pratat med elin i mobilen, ätit kina mat och varit på utvecklingssamtal. Utvecklingssamtalet gick väll sådär, eller man var väll mer posetiv nu en vad man var förra terminen. Jag börjar redan nu oroa mig för vilket gymnasie jag ska välja. Det är liksom 3 terminer kvar. Men daniel sa idag att det kan vara bar att veta vad man vill. När han sa det så skrek min hjärna PANIK!! :). Nu sitter man här och mår inte så bra. Mår  illa och har ingen anning om varför, har gjort det enda sen igår så hmm.  Hålelr på att installera om massa saker till min data för den fick en dta krasch igen !!!.. Nu ska jag at det försiktigt med den :P. VI hörs väll anagligen imorgon, men då komemr det att bli massa plugg har jag bestämmt och även träning. Vi hörs
Godnatt och Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0