vatten

hur länge tror ni att människan klara säg med bara vatten?
Dem säger att det är upp till 2 veckor utan mat och sen atr näringen slut och man kolapsar, men om man ahr vatten också så borde det vara 2-3 veckor =). Undar hur länge jag klarar mig på bara vatten?
Jag skulle gissa på en halv dag haha :) Eller kanske en hel om jag skuell anstränga mig.
Kanske sak testa haha. Om man vill gå ner i vikt så ska man ej göra så, asså svällta säg själv. Vissa gör jud et och det är det mest idiotiska jag vet :D undra om man ska testa och kolla om det funkar, haha :p
Ja någongång måste ju vara den försat, säger vi xD
nu ska jag kolla färdigt på AA och sen sova. hade styrka på träning och typ dog, så ja nu ska man sova :D

Puss <33


Kommentarer
Postat av: bella

haha gud vilken söt bild! Träningen va väl okej, ville köra dubbel .. :/ xD Och jag dog typ på styrkan, fyfan vad jobbigt det va! <3

2010-01-21 @ 10:20:48
URL: http://bellaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0