Jag vet inte vad jag ska göra vet inte va...

Jag vet inte vad jag ska göra vet inte vad jag ska tro. Alla kollar på mig med konstiga blickar och konstiga sett. Jag vet inte vad jag ska tro om mig mera. Min vänner säjer att dem gillar mig för den jag är. Men jag gillar ju inte mig så allt blir så fel. Du kan säja vad du vill det blir ändå fel, är så missnöjd med mig så jag vet inte. Liksom äta mindre och träna mera bara för att bli smalare detta är inte bra. Men det är ett måste, måste ändra mig så folk vill ha mig. <33


Kommentarer
Postat av: Linnea Lindell

Sv; ja allt är bra, sj då? ;)

Paddlingen var jätte lyckad, råka v'lta kanoten ;) haha...

Ah jag bruklar läsa din blogg , läser du min ofta ;) ?

kram <3

2010-06-04 @ 15:43:55
URL: http://butterflyfly.blogg.se/
Postat av: ellinor

mickis, vem har sagt att man måste vara smal för att folk ska tycka om en? Om det är några som säger att de inte vill vara kompis med dig för att de inte tycker att du ser bra ut så ska du inte vara kompis med dom. Dom kan bara gå och ** sig! ;)



Jag tycker i alla fall att du är helt underbar som du är och inte behöver ändra nånting! <3333

2010-06-04 @ 17:22:51
URL: http://elha.blogg.se/
Postat av: romina

lyssna, såhär kommer du ingenstan i livet.

du måste tro på dig själv och stå för den du är, vara nöjd och tacksam för de gud gett dig. det finna personer som inte har armar o ben & du svälter dig för att bli smal.. du behöver inte anpassa dig till andra. äkta vänner finns där för dig, vad som än händer, och skiter i hur du ser ut. o du gör de för en kille så frågår jag dig - varför, en som gillaar dig på riktigt kommer gilla dig hur du än ser ut?

du får träna hur mkt du vill, de är upp till dig. men se till att äta bra för att annars kand de gå illa.

och om ala kollar på dig med konstiga blickar, so what? skit i dom, gå vidare. det är up till dig vad du gör, MEN de värsta en person kan göra är nog att försöka bli någon man itne är. så försök hitta dig själv och tänk efter.

du är jättefin precis som du är, kärlek till dig!

2010-06-05 @ 21:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0