14 av 17

hääj

Idag ahr amn avrit i hallen typ hela dagen, eller jag åkte ditt vid sju och komm hem vid typ tre, men ändå.
Våra tjejer tävlade mini dm eller några av dem iallfall, dem komm på 14 plats av 17 lag dem avr super duktiga. Dem kanske inte låter så bra när man läser vilken plats dem komm på men dem hade aldrig tävlat på sådana saker så det var bra plats för ett första försök.
Imorgon ska jag och  emelie sköta musiken i hallen typ från 8 till 16. Ja vi får se hur det går, liksom tänk om vi sätter på fel låt eller skivan inte funkar. Jag skötte musiken på någon fristående tävling förut så det går nog bra. Vi får ta det som det kommer. juste vattnet funkade inet idag i hallen helelr, eller dem ahde grävt av ett av våra vattenrör så det komm inget vattern någonstans. Vi hittade ett ställe i hallen där det komm vatten ifrån ochd et var en städskrubb. Funktionärerna sprang där med hinkar framm och tillbaka. Hoppas att det är fixat tills imorgon.
Nu blir det Oc och typ te eller glass har inte riktigt bestämmt mig. Vi får se haha. jag är så sjukt trött så kommer nog somna direkt.

puss och godnatt på er alla.


jag och emelie :p

Kommentarer
Postat av: ellinor

sv: kollade på http://designadinblogg.se :)<3

2010-03-27 @ 22:26:23
URL: http://elha.blogg.se/
Postat av: fcfans♥

hejsan, just nu har jag frågestund på min blogg. Ställ gärna en/flera frågor:D

2010-03-27 @ 22:44:05
URL: http://fcfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0