nästa begravning

hellue
Nu så ska vi snart åka hem till mormor och morfar och sen till begravningen.
Det kommer bli så sorgligt, har redan sett mig själv gråta som jag vet inte vad.
Vi får se hur det blir men vi ska sjunga hennes favorit låtar :(
Sen blir det fika hemma hos momo och mofa :p haha xD
Ja klädsel för idag är
En svart kjol från hm
En långärmad svart tröja från Gina
En väst från Hm svart
Sen svarta leggings från lindex tror jag.
Jag kommer säkert inte hitta några svarta strumpor som vanligt
så dem blir nog rosa eller lila ;)

hörs senare Puss





Kommentarer
Postat av: Runa

Sv: Vi fick köra hopp till hårdlandning och sen tumbling, det gick inge bra idag var nog för trött =/ <3 Vad har du gjort idag? =) <3

2010-03-09 @ 20:19:16
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0