Russin

Hääj på er alla.
Jag komm inte riktigt på någon bra rubrik så det fick bli denna.
Nu är jag hemma från en riktigt najs träning. Nu så ahr allting flyttit på utom bakåt, det känns som om jag börjar bli rädd för det igen. Men vi får ta det som det kommer. Jag försöker smita undan det just nu och kanske kan lyckas ett tag eftersom vi ska tävla om 4 och typ två dar, så gör det inegnting om jag inte kör bakåt på den tiden.
Ja man lyckades skruva på både airtrack och på hopp, så det blev en lyckas träning. Fast igår så lyckades man sträcka nacken när man gjorde 1½ skruv och tog i lite mycket. Jag flög rakt bak på ryggen och nacken flög bakåt. Jag kände ingenting då men  nu gör jag, men en smäll gör väll inget man överlever.
Fick en sådan kommentar

Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.

juste jag ska klara det, denna person fick mig att inte ge upp hoppet för jag vill ha en speciell kropp och nu fan ska jag kämpa. Om 4 veckor ska jag ha en skit snygg kropp eller en nästan skit snygg kropp för då ska vi tävla och jag ska glänsa.
I våra jävla dräkter ser man så fet ut eller det är nog jag som gör det, men ja då ska jag inte skämmas över mig själv.
Nu är det natti natti för min del. tror jag! Måste skriva lite spanska och sen sova

byee ♥♥

Kommentarer
Postat av: Emma

okejokej, härligt.

Jo det är bra:)<3

2010-03-12 @ 08:50:00
URL: http://eemmalindholms.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv; Avatar var BÄST! :o Den berörde mig som fan! Helt underbar om jag får säga det själv! Okej, vad bra. :) Hoppas att det funkar. :) <3

2010-03-12 @ 12:53:44
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sv; haha nejdå ;)

vet inte riktigt

2010-03-12 @ 15:57:02
URL: http://allasbejjbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0