my form

hellue hemma från träningen vi stannade på donken direkt efter blev en glass :D
Gotti gott, men seriöst detta funkar inte längre. Känner hur jag går upp emr och mer i vikt och bara skämms för mig själv. Nu är det dags att fixa detta ska nu hedan efter äta lika mycket som några av mina kompisar. Ska träna 4 gånger så mycket och bara bry mig om formen. Inte äta något annat än det som är nyttigt. Så när jag kommer tillbaka i 9an så kommer jag vara superduper snygg och alla kommer vilja ha mig :D.
haha ja tvärt imot vad det är nu.
Kollar just nu på anna travis det är så najs. Ska ut och hoppa studsmatta i pausen och sedan göra massa styrka.
Detta ska bli perfekt i slutet :p
haha.

Vi hörs imorgon kväll typ eller någonting.

puss på er :D <33


ett år sedan. Det gäller föralltid <33


Kommentarer
Postat av: Josefin

Men Mickis!

Du får inte överanstränga dig, även om det är bra att träna!

Du kan ju inte spräcka ännu ett blodkärl nu innan skolavslutningen!!! :P Jag vill bara att du ska må bra och tror nog att du är ganska omtyckt i skolan, oberoende på hur du tror att andra ser dig! :)



Vad tråkigt att du fått virus! Sånt är inte roligt :(

2010-06-02 @ 20:46:35
URL: http://www.doubblej.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0