underbar eftermiddag :)

hellue.
idag så var skolöan helt okej, hände typ inget eller jo att  jag och tre andra blev slagen av  en sexa i ordförande valet i elevrådet. Men ja ja thats the life. plus att joojo blev så det är posetivt :D.
har haft en underbar efter middag med natta. hade inte träfaft henen på sjukt länge typ 2 eller 3 år. Det var sjukt kul att se henne  igen. jag har saknat hennes ansikte så :). Haha ja vad gjorde vi då? Ja vi fikade lite och satt och babblade massa. Hittade massa konstiga snycken och saker :D Hittade ett par sjukt snygga rosa solglasögon som jag ska köpa, när jag ahr pengar till det. juste imorgon så ska jag bleka och fixa håret.
Snart så ska jag gå ner och laga tacos till mamma och syrrab så vi höres :D
pöss


natta          jag :

natta gumman en undetrbar eftermiddag emd dig. i sommar då jävlar ska vi umgås :D <33

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jaa de kan du skriva upp!!:p<3

2010-05-07 @ 22:39:57
URL: http://nlorkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0