Im breaking down

Jag går under :)
Massa skit och allt i skolan. Jag måste fan rycka upp mig!
Till nästra vecka så får jag inet böla, inte må dåligt, bara glad och posetiv!
Så nu har jag tills imorgon på mig, att börja le och agera normalt!
Fan jag kan detta. 

Visst jag är inte perfekt. ajg är inet snyggast. Jag är inet bäst. 
Kanske inte har dem snyggaste kläderna, kanske inte ahr den snyggaste kroppen. 
Kanske inte har allting ´som en bästa vänn ska ha. Men jag är jag! 
De tär det som jag tjänar på, att jag är mig själv, jag lever för att vara jag!
inegnting annat. 
Visst jag är inte alltid nöjd med allt skit jag gör, jag har funderat många gånger på vad jag gör för fel. 
Men vad  tjänar det till att grubbla?
Lika bra att släppa ut allting, antingen ställa mig ute och skrita gråta och kasta allting.
Eller ligga i min säng, släppa ut allting och bara gråta.
Eller så håller manb allting inom sig och väntar på att någon ska fråga.
Ja vi får se :)

Nu ska jag iallfall, fixa klart videon, sedan så får vi se :)

Puss <33


lovely!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0