skit data!

vilken damp man kan få på en jävla fucking data!!1
Jag tänker ge upp denna data för dagen. Jag gissar att den håller väll på att få virus eller någonting.
Allting på den är helt cp, när jag skriver så är det streck. -. Sedan så raderades mitt word dokument! hade skrivit en helt sida i word om våran jävla kurs. Så det blir att sitta kvar i skoaln på onsdag och torsdag och göra klart de. Jävla fitt data. Jag borde aldrig ha köpt någon!. Seriöst just nu är jag så jävla less på allting. Jag ska sätta mig och göra färidgt, musiken. Sedan ta tag i matten.
Imorgon blir det att jobba gärnet i skolan, för jag har fan inte tid att sitta och slappa. Det är inegn tid för vila eller ro, bara tid att slita.
Om jag inte uppnår mina mål denna termin så kommer jag bryta ihop igen, det pallar jag fan inte!
Ja jag får se hur detta går, det kommer nog gå åt helvetet!
Fan asså!!

Ska gå coh ta ut ilskan på matten nu!

Puss <3


Kommentarer
Postat av: ellinor

vilket märke har du på din data? :) <33

2010-11-11 @ 17:54:44
URL: http://elha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0