The grave

Godmorgon!!
Snart så ska jag och min kära familj åka till min farmorsgrav, även min gammelfarmors grav.
Sedan så ska vi hem äta lite, sen tillbaka till mormor och morfar.
Vi ska hem till dem, äta mat, mysa och ha det lite spökligt. Idag är det riktig halloween kära vänner. :)
haha x( Det känns som om det byggs på mer och mer inuti míg. Jag blir mer iriteerad, inte lika vänlig.
Ja jag mår piss över mig själv. Vill inte se mig själv i spegeln eler något, nej usch asså. Fan att alla ska klaga på mig och allt skit!! Sluta bry er om vad jag gör hela tiden och sköt er själva.
Ska försöka få bort dem hära tanakrna och bara njuta av livet som är nu!Får s ehur det går!
uscha mig, de tkänns inte bra.

Nu ska jag sminka mig sedan drar vi.

puss <33


förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0