...

Det är jobbigt att bli sviken av vänner. Det tar oftast ett tag innan man inser att dem inte är värda en.
Man kan klara av att bli sviken, stå på benen och sedan bara leva vidare. Man kan gå och leva med ett leende på läpparna. Eller så blir man sviken så hårt att man inte klarar  av det längre. Det är oftats olika beroende vilken ålde rman är i  i 9års åldern så bråkar man byter vänner titt som tätt. Vid 12 år åldern så kan det betyda sjukt mycket att en vänn sviker. En för man hade en bästavänn som man delade allt med.
¨Men vid 15års åldern så kan det betyda mycket men, man kan även då klara att skjuta bort det och leva vidare.

Man kommer till stunder i livet då det känns som om man inte vill vara kvar längre. Speceillt när det handlar om sina vänner. Men det är bara att ge gärnet, skjuta bort det osm har hänt och abra leva vidare. För det som ahr hänt har hänt. Du kan ha tänk, fan asså jag borde ha sagt det där, gjort det där mm.
Men du kan inte göra det gjorda, ogjort.

Så tänk såhär. Man har det jobbigt hos sina vänner. Mán kanske har blivit dissad av sina bästa vänner. Men då är det bara att tänka, fan jag ska visa att jag inte bryr mig. Visst man känner att varje gång man ser henne/honom så vill man dö av längtan. Men tro mig, om man visar att man är stark går vidare och hittar en ny vänn. Då kommer den personen att komma krypandes tillbaka. För att den inser, fan asså hon gick vidare, så vill jag också vara mm. Så  var stark  och visa att du är minst lika bar som den personen

Så man ska inte alltid följa hjärtat. För att om den säjer gå tillbaka till henne ge henen en ny chans.
hon kanske inte är värd den chansen. Så se till att välja rätt. Har man blivit dissad av någon så ska man nästan se till att dissa den tillbaka.

Jag blev dissad av en av min närmaste vänner. Det började med att jag inte pratade med henne, hon inte med mig. Så efter ett tag så  sökte jag upp henne igen, jag pratade med henne. Sa precis allt jag tyckte, och sen efter det så beteede jag mig osm normalt mot henne.
Just nu så är vi vänner, men appsolut inte lika tajta som förut. Jag kan hälsa på henne,prata med henne om hon säjer något. Jag better mig normalt.

Så om någon har dissat dig, just suck it up and move on. För är du är precis lika mycket värd som henne eller honom. Bette dig normalt och var bra!

För du är bäst, för om du är dig själv och bara är du. För du är bäst när du är dig själv.  Just rock on girl  and keep going. Var er själva, det är då du är som bäst!!

<33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0