No prov

hellue
Idag så ahde vi no prov och det gick faktiskt bra :) För första gången någonsin så kännde jag att jag kunde det mesta. Jag svarade på alla frågor utom en och så var det en återvinninggrej som jag visste att jag inte skulle klara. Men men man behöver inte kunna allt. Men dagen var ganska seg, men fick både slöjden och kursen gjord. Sen i slutét hade vi elevråd. Men idga ahr varit en liten oturs dag, det började med att jag glömde busskortet hemma så fick vända, och missade bussen. Fick gå i kylan till bussen. Sen så tappade jga låset och grejer när jag skulle in i skået, jag taoppade bort grejer och uscja buscha. Ja det var en liten otursdag. Men nu är man hemma och ska äta god mat och mysa med familjen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0