waka waka EE EE

haha waka waka :D
Dagens träning gick toppen :p haha asså vi är så jävla sköna, och denna grupp är bara bäst :)
åå jag Älskar er tjejer. Vi har sådan skön stämmning och allt blir så bra i hallen.  Vi har värsta bra hejarramsan, och grejern som är med den, är att den är personlig med bara våran grupp. För det är bara vi som fattar varför vi sjunger just den! :p Det har med gålö att göra, haha madde, det vara en bra idé. haha xD
JA waka waka EE EE :D haha ni kommer få se senare när jag lägger in en video på när vio strömmar idag. och vi var fett grymma :)
Jag älskar mina kompisar och min gympa grupp!! :D :D :D <33
Ja nu ska jag fixa videon och vidare, kollar också på tv. Vi höres senare <33


vänskapen kommer alltid bestå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0