jag fattar inte

Ingentinjg fattar jag just nu. Denna vecka har gått åt helvtet rent utsagt :)
Seriöst har bråkat med mina närmast vänner jag har sagt dumma grejer.
Jag ahr mått skiit rent usagt, visst det har löst sig mer och mer men så fort som något löses så kommer nya iriteerande grejer.
*Jag mår fett dåligt över mig själv, för fna kolla på mig, vad jag ahr jag igentligen. ingenting är bra på mig. jag ahr inte precis en snygg kropp inte snyggt leende, mitt hår är fult och allt är skit.
Men jag står fortfarannde på bena och ler i dem flesta lägen. Ett leende funkar även om du mår dåligt så är det lika bra att le. Man ska fokusera påd em små sakerna i livet som gör en glad. Inte dem grejerna som gör att mår dåligt och blir ledsen. Det är nog där jag gör fel.
Men skit samma :P Nu kollar jag på camp rock med syrrna och pappa.

haha puss och ha en tevlig fredags kväll.

Kommentarer
Postat av: linda

haha eller hur, ser ju ut som en vuxen bebis haha! :)

åh, tack så jättemycket, vad glad jag blir :D

2010-09-17 @ 22:59:48
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0