idrottlektion

Godmorgon! Jag ska hålla en idrottslektion idag! Fett läskigt, haha :) Jag och altin ska hålla en. Man får ju hoppas att detgår bra. Jag ska använda mig av mina ledarkunskaper och bara köra så det ryker. 'Det jobbiga blir att toppa förra veckans pass. DEt passet tyckte nämnligen folk var kul Vårat pass lär alla hata, för att det är samarbete/styrka :D haha :) Man får hoppas på bra iallfall :) I eftermiddag så ska jag skriva moppeprov! Fett nervös, tänk om jag icke blir godkänd. Fett synd isådanafall. Jag får försöka haha :) <3 Puss ha en awsome dag! :D

Kommentarer
Postat av: beah

jag tyckte den va bra! :)

2011-04-14 @ 22:11:53
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0