be yourshelf you cant be somonelse

Jag vill vara som henne.
Jag vill ha hennes liv. jag vill se ut som henne
Varför kan inte ina föräldrar vara lika rika. Varför kan inte jag få allting jag vill.
Det är såhär det låter bland dagens ungdomar. Dem är inte nöjda med det dem har utan vill ha det som dem
inte kan få. Dem vill ha precis det som man inte kan få.
 Man vill leva och bo som någon annan.

Man vill ha det precis som den personen. Man vill leva en annans persons liv. Men även om man skulle få leva ett likadant liv.
Skulle det vara precis likadant? Skulle det vara säkert att du skulle bli lycklig då?
Svaret är nej, av den andeldningen att du kan aldrig bli någon annan.
Du kan ha det likadant och betee dig likadant, men du kan aldrig tänka och vara den personen.
Så visst du kan önska och be om att leva någon annas liv.

Men det tar energi och tid istället.
Tänk hur mycket roliga stunder du förlorar på att tänka över det.
Uppskatta det du har, och skapa ditt fantastiska liv utifrån dig!
Om man utgår ifrån sig själv, så blir allting så mycket bättre

Puss och kram.

Mc1bhaq2zobavdr9aa_large

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack att du gillar bilderna! :D

Syns på träningen idag va? kramis! <3<3

2011-08-02 @ 15:03:17
URL: http://jackieslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0