gårdagen är bara dimma

Godmorgon!

Idag så mår jag mycket bättre, febern verker börja lägga sig.
Men hostan sitter kvar och segheten i kroppen.
idag så ska jag at det lungt, kolla på film, äta glass och kanske plugga lite senare ;)
Jag har inte nationella prov förns på onsdag så behöver icke jäkta, men har lite annat att göra.
Vi har ett stort fysik prov nästa vecka, ska börja plugga till det redan nu :), det kommer behövas.
Sedan ska jag ha skrivit klart min svenska berättelse, gissa vem som inte har gjort det :)

Gårdagen känns som en dimma i mina ögon.
Inte mycket jag minns eller kommer ihåg, allt är ett minne blott.
Jag minns vissa snuttar men inte allting. Ungefär som en bakfylla hmm undrar
vafan jag gjorde igår igentligen :)

Ja nu blir det frukost och sedan säkert någon film :)



puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0