muntligt

Nu säjer en iriteerad Mikaela
GODNATT.
Jag är trött, har ont i halsen, magen och är förvirrad.
Jag har tappat bort min pengar, jag har mycket att göra i skolan, jag ska räcka till allt, jag är nerväs inför munmtliga nationella imorgon. Fatta om jag kommer försent fy fan. Nu ska vi inte tänma så. Jag är påväg in i den negativa cirkeln och där ska man sluta. Ja just nu är inte mkt på topp, så därför ska jag lägga mig och sussa så får vi väll se senare vart jag hamnar.
Jag ska fölora mig själv. Lägg huvudet på kudden, somna in.
Låta mörkret ta mig, sedan så ska jag förlora mig själv in i drömmarnas värld. ¨
Där allting kan hända, ingenting av det spelar någon roll.
Man vaknar alltid tillslut och allting är då som vanligt. ¨
Dags att drömma!

puss <33


look at me normal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0