skönt

Hemkommen från begravningen.
sjukt skönt att få gråta ut asso, fan jag och min kusse satt och böla så sjukt mycket.
Tårarna bara rann rann och tog aldrig slut, vi var så sjukt lessna. Men nu känns allting så mycket bättre,
det var jobbigt att behöva gå efter kistan och veta att han låg där i. Sedan att gå framm och ta farväl, det kändes jobbigt men skönt, vet att nu vakar han över oss. Finns hos oss!
Ja han kommer alltid göra det.

Efter begravningen så skulle vi leta upp ett fik, men det fanns ju inget i närheten.
Så det blev mat istället xD
Vi åt på en pizzeria, en kebabtallrik proppade jag i mig, shita bra inann träning.
Men endå, det är good good.
Vi är galna familjen Hammar asso :)
Vi är tokiga men roliga, jag älskar min släkt.
puss på er familjen Hammar!!

Nu drar jag på träning.
Puss på er <3

outfitt itll begravningen.



jeans hm
tröja hm
spetströja hm :)




Kommentarer
Postat av: M - She believed she could, so she did

hihi thanx sweetie <3



skickar stor kram och en stor do kärlek, förstår att det måste varit jätte jobbigt på begravningen<3

2011-02-03 @ 16:39:24
URL: http://mirellas.blogg.se/
Postat av: jennpenn

ja men exakt! gud så underbart! :o

vilket fint hår du har :O<3

2011-02-03 @ 16:42:16
URL: http://soetcitrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0