stockholms Vinter

Det är verkligen Svensk vinter ute.
Och speciellt i denna hålan som jag bor i :)
bara massa snö snö och mer snö.
Nu är det snö storm där ute, fy fean!!
Uscha jag gillar inte snö.
Eller runt jul och nyår är det underbart, men sen så vill man ha det bort i tyo februari.
För jag vill åka moppe!! :)

Ja nu när jag har haft vinter ett tag så vill jag bara ha sommar.
Ge mig det nu!!

Jag är så sjukt trött, en lång dga och en ännu längre vecka.
Vi får se vad som händer imorgon, kanske bio ´med natta får se :)

puss <33


Kommentarer
Postat av: bella

mm usch, är grymt trött på vintern nu!! :O

sv: är det nån som är snygg så är det du mickis! :D puss på dig! :D <33

2011-02-10 @ 22:04:36
URL: http://bela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0