Det hände något

Nu under lovet så hände något.
Den duktiga ansvarstagande Mikaela Hammar försvann, eller någonting hände iallfall.
Det kan bero på att jag gör mycket på kort tid och kan inte räcka till.
På söndagar så ska jag vara i 2 gymnastikhallar på samma tid. Det funkar inte, jag kan inte det.
Det känns skit varje söndag att  veta att man måste gå efter en timme i första hallen för att hinna till andra.
hur generöst är det igentligen. Ja just nu så vet jag inte mycket asså.
Jag vill  gå i ide nu! Jag kan vakna upp igen när solen, värmen och allt det negativa släpper.
När allt det glada posetiva och underbara vaknar upp igen!
För just nu så känns allt så pain!


Jag vill så mycket men kan så lite, försöker räcka mig åt alla håll!
usch fy fan!

Nej nu lägger jag mig för idag och imorogn så får vi hoppas på en bättre dag :)
Godnatt!<3


måste ha känt mig depp när denna text skrevs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0