Leker smart :)

Hellue
Just nu sitte rjag med massa kalendrar runt om mig och kollar på olika gymnasium.
Juts nu så ha rjag kommit framm till Jensen Västra, kunskapsgymnasiet globen, Farsta gymnasium, kulturama,Estetiskt dans, värmdö och john bauer. Det är ganska många skolor, vem vet jag kanske kommer på ännu flera, vilket jag inte hoppas. I dem där skolorna så är det 3 olika linjer jag väljer imellan.

Samhälle beteendevetenskap
Idrott och hälsa barn och fritid.
Estetiskt dans.

Jag ha rlite problem att välja vilken skola just nu och vilket programm. Men högst ligger idrott och hälsa sedan sam beteende och sen dans. Vi får se hur det blir när jag har varit på öppet hus i dem olika skolorna.
Jag måste ha bestämmt mig innan den 24 februari. Visst det kan låta lång tid nu, men det är det inte.
Om ungefär två månader måste jag ah bestämmt mig. Tiden rinner iväg i en jäkla fart. :/
Men det går nog bra.
Allting löser sig tillslut.


Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0