who lifes the life

Vem lever livet?
Jo du! Så varför då kasta bort det.
Lev livet nu, ät vad ud vill äta, gör det du vill göra bette dig som du själv vill.
Det är endå ditt liv, det blir vad du gör det till och ingen annan kommer leva det.
Utforma dig själv och lev precis som du vill. Man kan tycka fan jag vill ha ett liv som henne.
Men det kommer man aldrig få, för man kan inte leva någon annans liv.
Man lever och utformar sitt eget, till den bästa förmågan :)
Jag lever mitt liv precis som jag själv vill, för det är endå mitt liv.
Och man vet aldrig hur länge man lever :)♥



Kommentarer
Postat av: tove<3333

fan söt mickis !! :D:D <3333333333333333

älskar dej gmn :)

2011-01-14 @ 23:03:01
URL: http://tovebeatriceprohorenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0