they have gone home now

hej alla glada!
Nu har alla mina kära gäster gått hem :)
Jag sitter nu och kollar på gosip girl och väntar på att vi ska åka till träningen =)
yey träna träna träna haha =)

Jag kan berätta om min gårdag.
Igår så var vi först påå grönan med fmailjen -=)
Vi mös åkte massa.
Sen drog vi hem vid halv sex.
Var hemma vid  halv sju.
Sen vid sju halv åtta kom brudsen.
vi började med film tittande. Vi såg tusen gånger starkare, the drew eller ngt, prom night, friday the 13th.
Ja ngra stycken. Sen blev det jag har aödrig.
Och massa övrigt snack.
Vi satt och snackade i flera itmmar.
vi komm iallfall i säng vid sex. ';)
haha en mysig natt :D

vaknade vid tio  över tio idag :)
mys!

Älskar mina bruds.
Jag ska snart åka och hämat min nya kamera!!
yey! :D Lämande in den gamla på lagning och fick då en ny istöllet för den gick ej att laga :)
Ett långt onödigt inlägg :p

Puss och kram!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0