kan inte koppla

Min hjärna och hela jag har inte kopplat ihop allt som har skett.
Jag har inte landat i nuet.
Jag lever för några månader sedan.
Det känns som en hjelg eller som en ledig dag.
Jag kan inte fatta att jag har sommarlov.
Nu har jag sommarlov och alla najsigheter börjar.
Jag kan inte koppla.
Har inte insett att om 2 månader så börjar allvaret igen.
Jag kan inte fatta att jag inte ska tillbaka till ks igen.
Jag ska inte börja där, utan på ett gymnasium.
Jag har sommarlov!
Jag kan inte fatta det.
Allt sker så snabbt.
Hinner inte tänka eller fundera.
Kan inte lösa problemen :)
Jag lever tillbaka i tiden.
Kan inte koppla nuet.
:)

9:3 i 6an :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0