Fakta om mig

heej
Jag har säkert  beskrivit mig själv förut men jag kan
göra det en gång till.

Mitt namn är Mikaela Hammar jag fyller snart 16år. Jag går första året på john Bauer gymnasiet i  liljeholmen. Jag går barn och fritid idrott och hälss (programmet heter bran och fritid men ha ringet med barn att göra. När jag inte går i skolan så tränar jag gymnastik 4 gånger i veckan. Jag är även tränare två gånger i veckan. Jag ahr två olika grupper, en grupp med 6-8 åriga tjejer och en annan grupp med killar från 7-11 år.  Jag tränar i tyresö gymnastiken.

Jag som person är en väldigt omtänksam och snäll person. Jag är inte speceillt blygsam men samtidigt inte direkt på heller. Jag är väldigt målinriktad och envis, har jag bestämmt mig för något så ska jag tamefan klara det. Jag är envis som en get. Min klädstil är väll ganska vanlig, eller vad är vanlig igentligen
Jag gillar svarta och colla kläder, jag tycker lite punkig stil är coolt tillexempel nitar och sådant. Jag gillar kläder som är åtsittande men gillar även kläder som hänger och flänger lite. Smycken är någontig som jag alltid bär, jag ahr på mig mina ringar hela tiden och oftast ett halsband och även örhängen i öronen.

Jag bor i haninge med min familj, jag har en lillasyster och en hund. Sen självklart en mamma och pappa. Jag har ett eget rum i mitt hus. Mina väggar i mitt rum är grå med en fondväg med höghus. Väldigt coolt rum.

Nu har ni lite fakta om mig.
Kanske ointressanjt men den finns iallfall =)

Ha en underbar kväll!
Puss och kram!


jag och manda i sommras, vi bjude rpå den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0