Adrenalin kvar

Idag gav jag mig på off pist backarna för Er som inte pratar skidåkare språk så är det backar där det är skog och där en maskin inte har åkt och plattat till marken. Det kan vara buckligt och hinder det kan vara Brandt plant smalt tjock ja allt möjligt. Jag har ramlat jag har stått, åkt snabbt åkt långsamt åkt rakt åkt svängigt, jadu allt har jag gjort. Har säkert ramlar minst 7gånger men det är det värt och så roligt. Gjorde min värsta vurpa idag när jag åkte ner i full fart, började garva för det gick så snabbt och sedan föll jag åt sidan och sen så rullade jG plötsligt ner, skidorna och stavarna flög och jag ner med fejset i backen och försöker stoppa farten haha!! Så klantig man är! Men men... Man måste ramla för att kunna stå ;)

Det gav jag mig på idag när man fick åka med underbara. Familjen Ewald och stillman! Att få ha sällskap med linda Oscar och Linus betydde mycket och dem gav mig mycket skratt och glädje. En helt underbar dag som jag sent kommer att glömma!

Men just nu när man ska upp om 6,5h så hade det varit lite skönt om adrenalinet hade lugnat sig i kroppen så att man hade sluppit känna som att man fortfarande Svichar framm och faller i backen. Jadu just nu skulle man behövs sova ;)

Ha det bäst och godnatt!
Ta det lungt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0