utkastad

hej alla fina!
Nu så sitter jag på en stol vid en soffa och pratar med några fina grabbs.
Jag har gymmträning egentligen nu men mitt huvud värker och min kropp skriker NEJ!
Så jag valde att lyssna på min kropp och säga nej till att träna.
Om jag  inte tränar nu så har jag mera energi tills ikväll ;) haha.
Man får inte vara dum inte ;) haha :D


Nästa lektion är engelska med Nader, alltid lika mycket chill där.
Sen direkt efter engelskan så drar jag  till hallen.
Tränar skitungar och sedan så tränar jag själv.
Vi har bara idag och på torsdag kvar tills vi åker till Lund.
Så det är bara för mina brudar att KÖTTA!

ha en awesome måndag!
kärlek till er!
<3
Oi8vmjqubwvkaweudhvtymxylmnvbs90dw1ibhjfbtjzb3mwymnpszfybm13zhjvmv80mdauanbn_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0