LISTA 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag körde bi. 

Har du några nyårslöften?
- Vet inte om jag har några direkta nyårslöften, ta hand om mina vänner, Inte ta allting för givet och även inte ta saker och ting så personligt, plugga mycket och fokusera på skolan, sen bara leva livet! 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
-Inte vad jag minns eller kan komma på för sekunden. 

Vilka länder besökte du?
- Sverige och sedan italien. 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Att jag över analyserade saker, 

 Bästa minnet från 2012?
- Italien (lyckan som fanns där), minnena med bästa vännerna, Betygen fick ett D i matte, 
Lyckan som uppstod när jag körde frivolt rondat flickis. Lyckan som jag upplevt. 

 Bästa köpet?

- Inget jag kommer ihåg direkt på sak, mat och även kläder. 

Vad spenderade du mest pengar på?
mat sen även godsaker och kläder. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Ja när mina gymnaster lyckades, när jag blev firad på min födelsedag, När min bästa vänn sa att jag var hans bästa vänn, när jag varit klantig och ramlade. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

-  Vet inte riktigt hela detta året har varit en berg och dal bana, 2011 var ett rent skit år, så ska man jämföra med det så är det bättre i stort sätt.Men sen är frågan om jag varit gladare eller ledsnare, har lärt mig att möta glädjen bättre så tror att jag varit gladare, men om jag blivit ledsen så har det tagit på mig hårdare. 

Favoritprogram på TV?
- gladiatorerna, vänner, csi, x factor, melodifestivalen, greys anatomy. 

Är det något du sakna 2012 som du vill ha år 2013?
- Kärlek, pengar, lycka och sommar, allsvenska plats (bajen), mod. 

Vad ser du mest framemot med år 2013?
- Att starta om med ett nytt år, nya utmaningar och nya saker att se fram emot, ser fram emot sommaren (om det nu kan komma en riktigt sommar), fylla 18!!. Att göra nya volter och anta alla svåra utmaningar som man möts av!  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0