tagga final

Nu är det bigbrother final som gäller!
Dessa 3 skönheter står det mellan, Annica, Amandus och Hanna J.
Jag tycker mycket om Hanna J och ännu mer om Amandus, han är kung asso!
Han har spelat sitt eget spel under hela programmet visat känslor och även visat att han är jävligt mogen av sig. 
Jag älskar mogna killa, olala!! haha nej men han är skön, mogen och allting! JAg hoppas att han vinner allting om man  ska utgå från vilken person jag gillar mest där inne. 

Men sen så tycker jag synd om Hanna J  för hon har barn men inga pengar. Även har jag empati för hur hon blev behandlad när hon klev in i huset då folk tyckte hon såg ut som en transa osv. Hon har även en moderskänsla och ahr verkligen brytt sig om alla från början till slut. Hon har inte tagit några partier eller plaster allt och förtjänar verkliegn att vinna och behöver pengarna. Så jag vill att Amandus vinner men även att Hanna J gör det!

Annica ska inte vinna över huvudtaget! Hon har skrikt gråtit och gnällt. Jag har och tycker verkligen inte om henne. Men jag beundrar samtidigt allt som hon har gjort eller att hon har stått ut med Marcelos skit, fast hon har ju samtidigt gjort saker också. 

Så jag vill med hjärtat att Hanna J vinner men vill att Amandus ska vinna om jag får välja med hjärnan och ögonen!
haha Yes!

nu kör vi, final bigbrother 2012!!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag gör dom i photoshop :) Jag vill att Hanna j eller annica ska vinna! :)

2012-06-03 @ 21:47:34
URL: http://nathalietingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0